Thursday, July 22, 2010

..pemilik cintaku setelah Allah dan rasul..


emm..ingat x..
Seindah Mawar Berduri,
Tautan Hati,
Syabab Musafir Kasih,


Mana mungkin kita bisa melupai watak2 sangat berbekas di hati
setiap yang membaca novel2 karangan Fatimah Syarha..



..Baru2 ni mase cuti sem,abang aku bg sebuah novel.
Denyut Kasih Medik karangan Dr. Farhan Hadi.
siapa sangka..novelis kesayanganku (Fatimah Syarha) ini
sudah berkahwin dgn Dr. Farhan Hadi..

Subhanallah..kisah realiti yang sangat mengharukan..
sangat memberi kesan yang mendalam.
Membaca novel Denyut kasih medik sama seperti membayangkan..
bagaimana indahnya jalan cerita cinta antara Dr.Farhan Hadi n isterinya..


Lalu..aku tekad,mencari sebuah buku yang
boleh dikatakan kesinambungan kisah Dr.Muslih n Qani'ah
iaitu watak2 dalam novel Denyut Kasih medik.


Tadaa..!!!Pemilik Cintaku setelah Allah n Rasul..
sebuah buku yang memang rugi kalo xbaca..
menutup semua cerita2 indah bercinta sebelum kahwin
menyelami manisnya sebuah perkahwinan
disulami cinta hanya pd yang halal.


Ak bru bce separuh,kawan dah sibuk2 nk pinjam.
Tp memang nk bg pinjam pn. Katanya rumet die bce
pas solat asar,hbis terus solat magrib.
ni komen dia:
best sgt..nk bercinta lepas kahwin jugakla.
emm..xtahu nk kata ape.aku aminkan je..


..Insyaallah..buku tu akan terus bertukar tangan
agar lebih ramai menyedari manisnya bercinta tika bergelar
suami isteri.xkan kunafikan n
xakan pernah kunafikannya..
apa aku akan merasa semua itu?
Aku pasti Tuhan telah pun
menyusun agendaNya tersendiri.. ^_^
haa..jgn lupe beli.rugi xbeli..emm

No comments: