Saturday, July 24, 2010

..FB mencipta jurang antara aku dan dia..





..ok, for those yg baca tajuk entri aku kali ni..emm
jangan sangka bukan2 ok (terutama yg maen FB).
Walaupun ak xde fb tp ak bukan anti-FB k..



..talking is part of my life. xbercakap sehari? emm..
sgt memenatkan!
dah menjadi rutin ak,bercerita dgn roomate aku
tp..sejak akhir2 ni..die ada kawan baru..
ramai pulak tu..aku rse tersisih (sedey ishkishk)



ye..dia ada ramai kawan2 FB..
mengadap laptop jerk.
bukan aku marah tp..ak kawan dia jugak kn.
cemburu?
Of course lar..diakn 'sayang' aku huhu
n FB telah mncipta jurang antara aku n dia..


So..aku pn MOGOK bercakap!huh
tp bukan seyes mogok..at least die rase ar apa itu kesunyian.
(huh..mcm bls dendam ek..xla)
jap je ni.aku kan bertih jagung,mana boleh xbercakap sesaat ^_^
kecuali tido.. ZzZzZz



entri ni cuma mengingatkan aku n mereka,
bila dh ramai membe an,jgn lupa membe kt sebelah.
membe dlm FB tu semua maya.
kalo korang susah,yg tolong nya membe sebelah gak kn.
bukan nk ungkit tp tu kn realiti.
Jangan sampai kawan tu ckp..tyme susah je cri die.
tyme senang korang lupa.
tu namanya.xpandai menghargai kawan
k.sayonara! kawan.. ^_^



No comments: