Saturday, April 10, 2010

..tido..tido..



..tido..dan tido..dan tido lagi..kalo minggu yg lepas aku sgt aktif dgn business week dgn sukan FASA dgn drama and dgn Malam Warna Warni tp..sejak akhir2 ni badan aku rs lemah..beberapa hari ni kepala sakit,tekak rs semacam..Semua ni membantutkan hari2 ku yg sepatutnya dah sibuk dgn study..sekarang keja aku hanya tido..tido n tido..


..Mesti org kata aku pemalas kn. Ingat aku suka ke asyik tido je..huhu mcm xde mood pn ada. Apa nk buat ni :( xboleh trus2 mcm nie..In de end aku gak yg nyesal..Emm strawberry mesti dah pulun..dh lame xdgr berita dia. Tapi aku memang respect die,dia sgt rjn..

..Dulu kat matrik ada lecturer ckp org miskin salu mesti rajin. Bangun awl pg cari rezeki n yg plg ketara dorg tido ats katil juz utk lepaskan penat je. Walaupn dorg penat tp hidup dorg sihat n bahagia (^_^) Tapi org kaya salu lupa diri..salu bermalas malasan ats katil,malas,bangun pn lambat. Hidup serabut je,salu skt n dahtu xbahagia. Bila aku pikir kadang2 ada benarnya disebalik kata2 tu. Fikir2 kanlah..



..AND YOU..kne start dari skrg! 18April u going to face de 1st paper. Hah ape nk jwb??pikir la sendiri..huu~ cepat study SEKARANG!!!!

ok..but giv me some few minutes (@_@)



ish ish ish (said my roomate huu~)

No comments: