Friday, April 2, 2010

..marah kerr??..



..MARAH..


Actually perkataan tu jarang muncul dalam hidup aku. Maybe aku memang terbiasa hidup tanpanya. Sebabnya aku tahu marah itu sebahagian daripada permainan syaitan. Marah itu juga datang daripada api. Ia terkadang menyakitkan qalbu lembut ini dan bisa aja memakan diriku yang sedia lemah ini. Kerna itu aku menjauh daripada marah. Bagiku sabar itu harus lebih dekat kerna ia sangat menyejukkan dan menenangkan.. Bukan hanya untuk diri sendiri tapi juga untuk org2 sekelilingku.. Rutin kehidupan ku sudah terbiasa berdepan dengan org2 yg mudah aja membiarkan marah mengusai diri. IMPAKnya???guess what?Pasti sgt tidak baek dan mengusutkan keadaan yg lazimnya sedia tegang..

Lalu aku percaya SABAR itu lebih mendekatkan aku dengan Nya dan amat menenangkan.. Ayyuhal koreksi diri..Tepuk dada tanya iman(^_^)


No comments: