Tuesday, April 13, 2010

..hatiku menangis lg..


..hati ini menangis lgi..malah zahirnya ku turut menangis...

..Susah sgt ke kau mengerti persahabatan ini melangkaui hubungn darah..malah aku telah berjanji persahabatan ini akan sampai ke syurga dgn izinNya..Ya Allah..sungguh hati ini sangt menyayangi dirinya itu..Bantulah aku,Kuatkn lah aku untuk trus membawanya..Walau diri ini masih terkapai2 di bumi fana MU Tuhan.. Aku yakin sabarku ini xkn sia2 di MataMu..Kawan..sedarlah hidup kita xpanjang..Aku n kamu saling memerlukan..malah diri ku ini sangat lemah bila bersendiri.. Tolonglah jgn pergi jauh dr Rabbmu malah jgn pernah melupai diriNya..Kau tidak perlu terlalu riang dengan penipuan dunia ini..Dan trus melupai Dia sedang Dia xpernah lupa memberi nmemberi kepadaMu.. Sedarlah kawan,aku menangis pd setiap detik kau melupai temujanjimu dgnNya.. Kerna Ku menginsafi diri yg xpernah punya daya mengingatkan dirimu..Maaf kawan..iman ku setipis bawang, benci ku cuma dalam sanubari ini..Diri sehina ini hanya mampu mengirim doa untuk mu..berharap dan trus berharap....doa tulusku bisa mengetuk pintu langitNya..amin..

No comments: