Sunday, February 14, 2010

..disebalik dirimu..

..Kesinambungan daripada apa yang aku post sebelum ni,aku rasa cam sesuai sangat kaum2 Adam kat luar sana dengar lagu Drama King ni. Aku terdengar lagu ni pown kat radio,tertarik ngn part chorus dia. Lagu ni jelas menggambarkan kekecewaan seorang lelaki yang tertipu ngn semua kepalsuan lahiriah seorang perempuan. Tp tu pendapat aku la,tak tahu la org laen dgr cm mane. Banyak ar boleh conclude melalui lagu ni..So here aku paste gak lirik dia,kalo nk dgr pepandai larr..



Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini

Aku terpaut
Semua dusta palsu Aku tertipu
Keperibadianmu
Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu

Baru ku tahu

Chorus

Lakon layarmu hebat

Terpukau ku melihat

Isi hati upahan

Sampai bila

Kau mahu tersesat

Tidak kau penat

Hidup penuh muslihat

Mahkotamu Raja Drama

Kau masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yang pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu

Ulang Chorus

Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Kau bertapa
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yang terhebat
Memukau mata melihat
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama

Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat

*dengar lagu dengar jugak, kene pandai pilih, jgn maen rembat je ye..(^_^)

No comments: