Sunday, January 17, 2010

..sweet day..



..alkisah..
16jan haritu..UNIPEN dgn kerjasama JPK n JT(aku la salah sorgnye)under UMK mengadakan majlis membuat asyura..lewat ek.Tp xpear,buat juga kan.apa yang best adalah aku dapat merasai kembali semangat melakukan gerak kerja bersama-sama disamping membina ukhuwah ngn muslimin(ops!salah..muslimat) yang lain..best..ske2..
..and 4ur information,aku memang xbrape suka makan asyura kelantan ni sebab banyak rempah. Aku lebih suka makan asyura utara,banyak kacang(aku kan hantu kacang hehe).Tp xsangka asyura resepi Ustaz Nik sedap giler..melekat sbb banyak daging.rasa sekali pasti nak lagi huhu
..besides that(chewah),aku sangattttttttt2 bersyukur sbb banyak sgt nikmat Tuhan bg semester dua ni.Padahal semester satu dulu banyak yang aku faced(malas nk crita panjang,t sedih..)pepown aku epy..

..sooo...check dis out..

No comments: