Tuesday, March 23, 2010

..mencintai n dicintai..


..biar pn aku tidak terlibat dalam mana2 hubungn percintaan namun aku tidak menafikan bahawa hati ini sedang mencintai. Yup!itu lah fitrah n anugerah yg aku hargai.. Malah aku seakan mahu mencintai seluruh makhluk di muka bumi ini kerna pandangn mata hati ini terlalu halus untuk dmengerti n dfahami..


..Ya Rabb,aku tidak minta untuk dicintai namun hati ini terkadang merasa senang dicintai. Ya Rabb,aku tidak mahu melukai hati2 org yg mencintai diriku. Diri sehina ini seakan tidak layak memiliki cinta mujahidmu. Namun aku tetap tidak mahu berhenti bermimpi n berharap kerna ku pegang erat janjiMu Tuhan..



..Ya Latiff..andai aku tidak mampu membalas kembali cinta tulus drpd hamba2Mu itu,gantikanla aku dgn yg lebih baek untuk mereka. Kerna mereka selayaknya memperoleh bahagia seiring dgn redhaMu. Jagalah mereka dgn selaut ksh sygMu. Ku kasihi mereka keranaMu.sgt mengasihi keranaMu Tuhan..


*Ku serahkan segalanya pd Tuhan,kerna Dia selayaknya membuat keputusan..

No comments: